• Formy płatności

✅ Przelew tradycyjny na jeden z poniższych rachunków:


santander_logo.png

32 1090 0088 0000 0001 5199 5144 - Santander Bank Polska S.A.


ing_colour.jpg

07 1050 1445 1000 0097 3779 8976 - ING Bank Śląski S.A.



✅ iMoje (BLIK, przelew online, imoje płacę później)


842px_imoje_place_pozniej_PL.png



✅ Przelewy24 (BLIK, e-przelew, płatność kartą, Google Pay)



7_flagi_Przelewy24-1.png



✅ PayPo - Zapłać później


PayPo_launch_baner_600x120.png
Group-15.png


✅ Płatność przy odbiorze (do kwoty 6500 zł brutto)



✅ Płatność ratalna - Raty PayU



PayU_Raty_RGB(3).png


Kiedy są dostępne Raty PayU?
Raty PayU są dostępne, jeśli Twoje zakupy wraz z kosztami wysyłki mieszczą się w przedziale od 300 do 50 000 zł.

Jak działają Raty PayU?
Zapraszamy Cię do objerzenia krótkiej animacji (1 min 21 sek.)

Kto udziela kredytu konsumenckiego na zakupy?
Banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania umożliwienia dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później).

Aktualna lista Organizacji finansujących znajduje się tutaj

Jaki jest koszt kredytu?
Umowa o Kredyt Standardowy lub o Kredyt 0% w ramach Raty PayU zawierana jest między Kredytobiorcą a Organizacją finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów.
Przykłady reprezentatywne dotyczące poszczególnych wariantów produktu Raty PayU znajdują się na tutaj
Regulamin Kredytu 0% w ramach Raty PayU znajduje się tutaj

Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupu na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę̨ na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z pożyczki, którymi Kupujący sfinansował zakup.
PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do pożyczkodawcy, z którym Kupujący zawarł umowę pożyczki.
PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy pożyczki po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się̨ bezpośrednio z pożyczkodawcą.

Wyjątki

Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę̨ o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

Co się stanie, jeśli nie dostanę pożyczki?
Twój zakup nie zostanie zrealizowany, jeśli pożyczkodawca nie udzieli Ci pożyczki lub jeśli po otrzymaniu pozytywnej decyzji kredytowej, nie wykonasz kolejnych kroków polegających na weryfikacji tożsamości i zatwierdzeniu warunków umowy o pożyczkę za pomocą otrzymanego kodu SMS. Aby zrealizować zakup, możesz wrócić do sklepu i wybrać inną formę płatności.



Dokumenty do pobrania
  • PayU Raty – najczęściej zadawane pytania przez kupujących - pobierz
  • PayU Raty – Regulamin Kredytu 0% - pobierz
  • Regulamin usługi pośrednictwa kredytowego PayU - pobierz
  • PayU Raty – lista organizacji finansujących - pobierz
  • PayU Raty – przykłady reprezentatywne - pobierz
  • Zasady rozpatrywania skarg i reklamacji w PayU - pobierz