• Gwarancja producenta

Bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta


Najszybszym sposobem załatwienia reklamacji jest bezpośredni kontakt z autoryzowanym serwisem lub działem wsparcia producenta, oni rozwiążą za Ciebie problem ze sprzętem lub przyjmą Twoją reklamację (wymagany dowód sprzedaży, który przesyłamy w formie elektronicznej). Chętnie zrobimy to za Ciebie, ale wydłuża to cały proces składania reklamacji. Informacje o gwarancji oraz dane kontaktowe autoryzowanego centrum serwisowego można znaleźć w karcie gwarancyjnej lub w dołączonej instrukcji produktu lub na stronie internetowej producenta (zakładka serwis/reklamacje/pomoc techniczna). Jeśli nie możesz znaleźć danych kontaktowych, skontaktuj się z nami, a podamy Ci odpowiednie dane kontaktowe.
Czas na rozpatrzenie reklamacji zależny jest od zasad serwisu lub producenta.


UWAGA! W przypadku niektórych produktów wysyłka będzie musiała odbyć się bezpośrednio do naszego dystrybutora przez nasz sklep - w celu przekazania dokładnej informacji prosimy o kontakt z nami wówczas przekażemy stosowne instrukcje.

Wysyłka reklamowanego towaru do Sprzedawcy

W przypadku Gwarancji Producenta produkt można reklamować również u Sprzedawcy. Ponieważ zaangażowany jest dodatkowy pośrednik czyli Sprzedawca, proces ten znacznie się wydłuża. Najszybciej reklamacje są rozpatrywane bezpośrednio przez Producenta, bez pośrednictwa Sprzedawcy. Jeśli zależy Ci na czasie wyślij produkt bezpośrednio do Producenta.

Reklamacje należy zgłosić pisemnie na adres Sprzedawcy lub drogą elektroniczną - sklep@mobi-shop.pl


Zalecamy, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą/niezgodnością towaru z umową.


Przykładowy formularz reklamacyjny - do pobrania


Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

F.H.U. MOBI-SHOP Dorota Szczęśniak
ul. Isep 12 / LU 9
31-588 Kraków

Towar należy dokładnie zabezpieczyć, aby nie uszkodził się w transporcie.

W przypadku wystąpienia wady/niezgodności towaru zakupionego u Sprzedawcy Konsument ma również prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi/niezgodności towaru z umową - szczegółowe informacje znajdują się w zakładce "Rękojmia/niezgodność towaru z umową".