Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wystawiamy pełne faktury VAT?
Tak, do każdego zakupu wystawiamy pełną fakturę VAT 23%, która wysyłana jest w formie elektronicznej w dniu wysyłki zamówienia.



2. Czy produkty są nowe, oryginalnie zapakowane?
Tak, wszystkie produkty są nowe, oryginalnie zapakowanie - pochodzą z legalnego źródła, oficjalnych dystrybucji. Zdarzają się wyjątki (produkty po regulaminowym odstąpieniu od umowy, z uszkodzonym opakowaniem etc.) wówczas w nazwie lub opisie produktu jest to wyraźnie zaznaczone.



3. Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?
Jak najbardziej jest taka możliwość - opłata wynosi od 20 zł brutto (w zależności od wagi zamówionych produktów).



4. Jaki jest koszt wysyłki?
Wszystkie szczegóły dostępne są pod poniższym linkiem: https://mobi-shop.pl/news/n/283/Formy-dostawy



5. Czy do zamówienia wystawiacie fakturę pro formę?
W momencie podania danych do faktury VAT podczas składania zamówienia w potwierdzeniu zamówienia otrzymają Państwo w załączniku fakturę pro formę.



6. Czy jest możliwy odbiór osobisty w siedzibie?
Niestety nie prowadzimy odbiorów osobistych - w Krakowie mamy tylko biuro, wysyłka realizowana jest bezpośrednio z magazynów naszych dystrybutorów.



7. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były u Państwa jak najszybciej. Zazwyczaj wysyłka jest tego samego dnia roboczego pod warunkiem opłacenia zamówienia do godziny 13:00. W wyjątkowych sytuacjach wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 2 dni roboczych.



8. Czy obowiązuje odstąpienie od umowy?
Tak, przysługuje 15-dniowy termin odstąpienia od umowy. Szczegółowe warunki znadują się w Regulaminie sklepu oraz pod poniższym linkiem:
https://mobi-shop.pl/news/n/573/Odstapienie-od-umowy